Elk mens heeft iets wat het complimenteren waard is. Een glimlach, een mooi kledingstuk, een bijzondere prestatie; er valt altijd iets te complimenteren. Het is leuk als een vreemde dat doet, maar nog veel leuker als je het van een naaste hoort!

Ieder jaar is het op 1 maart Nationale Complimentendag. In het kader van deze dag gaf GroenLinks Huizen mensen donderdag een uniek compliment. Als CompliMental Coaches hebben ze persoonlijke complimenten uitgedeeld aan bewoners van De Rustmaat aan de Monnickskamp, in wijkcentrum De Draaikom en aan winkelend publiek in het Oude Dorp.

Maar het uitdelen van de complimenten was pas het begin! Goed voorbeeld doet goed volgen, en al snel wisten de gecomplimenteerden elkaar te complimenteren. Sommige mensen vervolgden na een tijdje met een grote glimlach en meer dan vijf complimenten op zak hun dag.

GroenLinks Huizen wil graag laten zien dat geluk soms in de kleine dingen zit, en dat we het samen leuk maken én houden in Huizen!

Kijk voor alle foto's op onze Facebook-pagina!