Op woensdag 5 februari 2014 waren wij op bezoek bij bewoners van de Westhove om te praten over de herinrichting van het Stadspark.

Bij de naam 'Stadspark' denken de meeste mensen aan het stuk park rond de kinderboerderij en voetbalclub AH'78. Maar aan de andere kant van 't Merk ligt ook nog een heel stuk Stadspark. De aanwonenden van dit deel van het park waren hier zelf ook niet allemaal van op de hoogte, en zij wisten niet dat 'hun' park dus ook heringericht zou worden.

Nu de werkzaamheden zijn aangevangen, zijn zij redelijk geschrokken van de veranderingen. Om er zelf beter zicht op te krijgen zijn raadsleden Monica Lemmens en Larisa Landré op bezoek gegaan bij bewoners van de Westhove.

Binnenkort hebben de bewoners een afspraak met wethouder Van Hartskamp om de plannen te bespreken. Hierna hoopt de fractie van de bewoners te horen of zij gerustgesteld zijn of zich nog steeds zorgen maken.